Кабінет Міністрів України прийняв Розпорядження (№526-р. від 10 липня 2019р.) «Про схвалення Стратегії розвитку сфери інноваційної діяльності на період до 2030 року».

Розпорядженням передбачена розробка і подання Міністерством освіти і науки у чотиримісячний строк Кабінетові Міністрів України проєкту плану заходів на 2019-2021 роки з реалізації схваленої Стратегії. З початку 2022 року мають розроблятися та подаватися на розгляд Кабінету Міністрів України трирічні плани заходів з реалізації Стратегії.

Зелені тарифи все більше пробивають собі дорогу, скорочуючи витрати газу та вугілля.

Кабінет Міністрів України підтримав ідею створення державних лабораторій, де науковці з різних галузей і закладів об‘єднують фінансові та інтелектуальні ресурси з метою розв’язання нагальних для країни масштабних завдань енергозабезпечення.

В газеті «Урядовий кур’єр» 31 липня опублікований Закон України «Про фахову передвищу освіту», що підписаний президентом України Володимиром Зеленським 6 червня 2019 року за номером 2745-V111.

Стегнову кістку самого великого звіра вчені знайшли під час розкопок у Франції. Вона важила близько 508 кіло і була розміром з людину. Про це повідомляє Daily Star.

В Еквадорі дослідники знайшли фрагменти глечиків, яким близько 6,5 тисяч років. Вони належали невідомій досі культурі, яка існувала поруч з найстарішою цивілізацією в Північній і Південній Америках. Міжнародна команда археологів стверджує, що знахідка дає новий погляд на походження технології гончарства в регіоні.

Вчені випадково створили рідкий магніт, але планують вивчити його властивості. Раніше вважалося, що магніти можуть бути виготовлені тільки з твердих речовин.

Вчені всього світу б'ють тривогу, так як у світі стрімко поширюється надстійкий грибок Сandida auris, який має дуже велику стійкість до ліків і може викликати важке зараження крові.

"Супергрибок" був виявлений уперше 10 років тому і за останні роки захворювання зафіксований більш ніж у 30 країнах світу, включаючи США, Австралію, Німеччину, Ізраїль, Південну Африку та Індію. Вчені не могли зрозуміти, яким чином грибок може так стрімко рухатися по планеті і викликати у людей серйозне захворювання, яке веде до важкого ураження крові.

Американським дослідникам вдалося отримати наночастинки, які структуровані за допомогою ДНК та проявляють властивості електронів. Таке відкриття дасть змогу не лише відкрити нові можливості в дизайні матеріалів, але й змінить уявлення про матерію.

Дві масивні чорні діри, які можуть зіткнутися і злитися в одну, або ж завмерти на короткій відстані одна від одної, виявили у Всесвіті американські вчені. Маса гігантів перевищує масу Сонця у 800 мільйонів разів.

Португальські хіміки запропонували нові методи покриття бавовняних волокон пахучими молекулами.

Вчені стверджують, що всього на відстані 31 світлового року перебуває світ, на поверхні якого може бути рідка вода. Ця планета, відкрита за допомогою телескопа TESS, отримала назву GJ 357 d.

Супутник, який має назву DSX, настільки великий, що при розгортанні на землі площа його поверхні зайняла б ціле футбольне поле. Апарат з 82-метровими антенами призначений для вивчення радіаційної обстановки в космосі і її впливу на компоненти космічних кораблів.