Можливо, ви про це не замислювалися, та більшість транспорту з колесами має водні аналоги. У вантажівки є баржа, у машини — човен, у байка — гідроцикл. Обділеним був, мабуть, лише велосипед.
Так, є катамаран, але він надто повільний і неповороткий, щоб порівнювати його з двоколісним. Розробники з Нової Зеландії вирішили виправити цю несправедливість і створили Hydrofoiler XE-1. Він дозволяє пересуватися по воді, обертаючи педалі або за допомогою електромотора.
Як і має бути, створення гідроцикла почалося з мрії. На кожній велосипедній прогулянці Гай Ховард-Уілліс не міг відірвати очей від непорушних і просторих водойм Нової Зеландії. От би покататися їхньою поверхнею!
Невдовзі він зустрів велосипедного ентузіаста та дизайнера Роланда Алонсо. Разом вони почали втілювати цю мрію у життя. І за 6 років на світ з’явився Hydrofoiler XE-1. Він має класичну конструкцію з використанням гвинта і підводних крил, що утримують транспорт на воді. Пристрій рухається завдяки педалям або електромотору. Потужність двигуна — 400 Вт. Одного заряду акумулятора вистачить на годину. Розігнати гідроцикл можна всього за 16 обертів педалей. Акумулятор і двигун можуть тривалий час перебувати як у прісній, так і солоній воді, завдяки найсучаснішим методам гідроізоляції.
Байк має алюмінієву раму та деталі з вуглецевого волокна — це забезпечує невелику вагу (загалом Hydrofoiler важить 20 кг) і достатню міцність. Його швидкість — 20 км/год. Максимальне навантаження — 100 кг.
Ще одна перевага гідроцикла — він може поміститися в багажник машини. Звісно, не кожної, але така перспектива набагато краща, ніж тягнути Hydrofoiler на причепі.
Вартість транспорту — 5,2 тис. $. У лютому 2018 року компанія хоче випустити невелику партію цього байку для жителів Нової Зеландії, а вже потім виходити на міжнародний ринок (tokar.ua /read / 21553, 3 січня 2018 р., Вадим Єрченко).