Прогрес технологій не стоїть на місці і в сучасному світі еволюціонують навіть автомобільні колеса. Так, через 1−2 роки таке поняття, як "Легкоплавкі диски" може безнадійно застаріти: німецька компанія BMW планує запустити у виробництво колісні диски, які повністю або частково виконані з вуглецевого волокна.
Авторство розробки нових колісних дисків належить топ-менеджерові BMW, котрий відповідає за напрям легких конструкцій, Францу Сторкенмеєру. Спочатку такі колеса створювалися лише для моделей i3 і i8 (перший – міський компактний електрокaр, другий – гібридний спорткар). Однак станом на сьогодні команда конструктора знайшла й інші застосування цієї технології: з вуглецевого волокна може виготовлятися кермове колесо, а також карданний вал для BMW X5 (який теж недавно вийшов у гібридній версії).
Разом з диском, що повністю виконується з вуглецевого волокна, також було розроблено гібридне колесо з легкоплавкими спицями і карбоновим ободом. Тепер перед компанією стоїть завдання переконати владу Євросоюзу, що інноваційні диски досить міцні, а їх використання безпечне. Відразу після цього можна буде почати їх комерційне використання і автомобільні шини сидітимуть вже на ще легшому колесі.
"Ми економимо 25% у вазі в порівнянні з кованими легкоплавкими колесами у випадку з гібридними дисками і ще на 10%, якщо це диск зроблений повністю з вуглецевого волокна", – розповідає Франц Сторкенмеєр. При цьому, за його словами, карбонові диски стійкіші до ушкоджень (Info. Svit ).