Президент України Петро Порошенко 8 квітня 2019 року 2019 року підписав Указ «Про присудження Державних премій України в галузі науки і техніки 2018 року» №110/2019.

На Першій Всеукраїнській олімпіаді креативності, що проходила в столиці України, команда Луганської обласної малої академії наук учнівської молоді серед 30 команд з різних областей України, здобула найвище друге місце, нагороджена медалями за креативність і сертифікатом участі.

На Міжнародній учнівській олімпіаді з екології, що проходила в столиці Кенії Найробі гран-прі та золоту медаль виборов Данило Коваленко, учень 11 класу Політехнічного ліцею Національного технічного університету України «КПІ». Він представив проект «Утилізація відпрацьованих шин кріоакустичним методом».

Всесвітня організація охорони здоров'я щороку досліджує статистику людства. У 2019 році вона присвячена питанню різниці тривалості життя чоловіків та жінок.

Дослідники додали в людські клітини молекули, які сприяють утворенню кисневих радикалів та інших реактивних речовин у присутності світла.

Вчені Единбурзького університету в Шотландії розробили спосіб створення синтетичних біоматеріалів усередині живої клітини.

Американські археологи знайшли в Абідосі поруч з храмом фараона Рамзеса II прибудову, прикрашену картушами Рамзеса II. Передбачається, що це палац фараона.

Під час розкопок знайдено кам'яний прохід в іншу будівлю, на якому були нанесені ті ж ієрогліфи, що і біля основи храму. Стіни цього проходу були викладені з цегли-сирцю, а підлога - з вапнякових плит.

Село Веселе на Харківщині - єдина сільська громада на сході України, яку вночі видно із космосу.

Що потрібно для того, щоб стати енергонезалежним? Або, як зробити невелику громаду енергоефективною?

Про те як Російська православна церква тиснула на Українську церкву, йдеться в історичному документі, що виявлений в бібліотеці міста Тюбінген, куди він потрапив в період Вітчизняної війни, коли був вилучений німцями із українських сховищ.

Астрономи, які протягом двох років займаються дослідженням чорної діри у центрі нашої галактики, показали її зображення в прямому ефірі. Вчені використовували для дослідження найпотужніший телескоп світу.

Життя на Марсі існує. Про це повідомив американець-уфолог Стів Мартін, який розтлумачує зображення Марса, зроблені NASA. Гучну заяву експерта опублікувало видання Міггог.

У Вінниці презентували перший тролейбус власного виробництва.

Про це у Facebook розповів вінницький міський голова Сергій Моргунов: "Після власного трамваю "VinWay" Вінниця матиме і свій тролейбус! Перший дослідний зразок із робочою назвою "Вінниця-ПТС 12" —практично на виході", — написав він.

Китайська компанія Huawei, яка найбільше відома виробництвом смартфонів та ґаджетів, заявила про створення власного автомобіля. Модель мають представити вже наступного тижня в рамках Шанхайського автосалону.

Технології та зростання тривалості життя людей концептуально змінюють філософію сучасної медицини. Футуролог назвав головні тренди цифрової медицини на найближчі десятиліття.

Виявляється, що найдавнішим українським Євангелієм є Нобельське.

Це сенсаційне відкриття здійснила у 2014 році Валентина Тумаш –Ляховець, вчителька-краєзнавець із села Мутавиця, що в Зарічненському районі на Рівненщині.

Вийшов другий номер науково-популярного журналу «Наше небо». Його засновник – ВГО Товариство «Знання» України, видавець – ПВНЗ «Університет сучасних знань». це вже 42 випуск журналу від його заснування.