Астрономи відкрили "планету-монстр", існування якої суперечить теоріям їх формування і раніше вважалося вкрай малоймовірним, повідомляє EurekAlert.

Як відзначають дослідники, відкрита планета є найбільш масивною порівняно з розмірами своєї материнської зірки з усіх, виявлених на даний момент. Планета NGTS-1b є газовим гігантом розміром з Юпітер, який обертається навколо невеликого червоного карлика в два рази меншого за Сонце, який розташовується на відстані 600 світлових років від Землі.

Згідно з існуючими теоріями формування планет, біля невеликих зірок можуть сформуватися тільки невеликі планети. Ці теорії припускають, що маленькі зірки можуть зібрати навколо себе достатню кількість речовини для формування невеликих скелястих планет, але в них недостатньо сил для того, щоб навколо них сформувалися газові гіганти.

Нова планета є гарячим Юпітером, настільки ж великим, як газовий гігант Сонячної системи, але вона приблизно на 20% менш масивна. Вона розташовується дуже близько до своєї зірки – на відстані, що становить приблизно 3% відстані від Землі до Сонця, і здійснює оборот навколо зірки за 2,6 земних дні. Температура поверхні планети становить приблизно 530 градусів Цельсія.