Нова оптоелектронна система адаптивного комуфляжа

Восьминоги, каракатиці та деякі інші види морських істот мають дивну властивість змінювати свій колір і формувати візуальні образи на поверхні їхньої шкіри, що дозволяє їм буквально зливатися зі своїм оточенням.

Багато груп вчених та інженерів намагаються створити високоефективні системи комуфляжа, що працюють за принципами шкірного покриву вищеназваних істот. Значних успіхів у цьому напрямку вдалося досягти групі вчених із Техаса, Іллінойська та Китаю, які вже створили нову оптоелектронну систему адаптивного комуфляжа.

В Японії – надшвидка камера

KameraНадшвидкі камери дозволяють дослідникам, ученим та звичайним людям побачити багато речей, які непідвладні неозброєному оку. Багатьом з нас, вочевидь, доводилося бачити кадри уповільненої зйомки спортивних змагань або кулю, що попадала в який-небудь предмет, але те, що вдалося групі японських учених та інженерів в багато і багато разів перевершує все бачене вами раніше. Цій групі, до складу якої увійшли дослідники з університету Токіо і університету Кейо, вдалося зробити найшвидшу на нинішній день камеру, яка спроможна знімати зі швидкістю 4,4 трильйони кадрів за секунду.

Новий двигун змінить космічну техніку

Спеціалісти НАСА примусили працювати „неможливий" двигун, який у майбутньому назавжди змінить галузь космічної техніки.Dvygun

До останнього часу вчені-фізики з усього світу відносилися досить скептично до Роджера Шауера (Roger Shawyer) і його винаходу. Причиною скептицизму було те, що принципи роботи винайденого Шауером „неможливого" двигуна EmDrive суперечили принципам класичної механіки. Тим не менш, новий варіант двигуна EmDrive, який одержав назву Quantum Vacuum Thruster, виготовлений спеціалістами НАСА, працює, хоча вчені ще не можуть пояснити чому і як він це робить.

Акустичні коливання у пляшці

AkustikaУчені розробили віртуальну „пляшку", що ефективно переломляє акустисті коливання. Це – метод переломлення звукових коливань, які розповсюджуються у відкритому повітряному просторі, що спричиняє створення своєрідної акустичної „пляшки", яка може утримувати об'єкти, що потрапили в її пастку. Розроблена акустична технологія може бути використана для виконання різних дій, таких, як сортування живих клітин, ультразвукове сканування з високою роздільною здатністю і навіть для створення пристроїв схову – акустичних плащів-невидимок, що роблять об'єкти невидимими для акустичних радарів, сонарів.

Тримірний друк

3DPrintДослідники із Лабораторії НАСА з вивчення реактивного руху (NASA Jet Propulsion Laboratori JPL) Каліфорнійського технологічного інституту (California Instute of Teghnologi) і Пенсільванського університету (Pensylvania State University) розробили нову технологію тримірного друку металом, яка дозволяє створювати об'єкти, різні частини яких складаються із різних металів та сплавів.

Використовуючи цю технологію, дослідники виготовили держак дзеркала телескопа, верхня частина якого виготовлена з металу, що має низький коефіцієнт температурного розширення. Це забезпечує надійне зчеплення держателя із дзеркалом через шар крихкого епоксидного клею в умовах різких перепадів температури в космосі. Нижня частина держателя виготовлена із міцної нержавіючої сталі, яку можна поєднувати з елементами конструкції космічного апарата.

Двомірний полімерний матеріал

PolimerТе, що ви бачите на знімку, не є поміссю земляного черв'яка та акордеона. Це абсолютно новий вид полімерного матеріалу, що перебуває в середній стадії його одержання. Цей прозорий полімерний матеріал вирощується у спеціальному кислотному розчині, в якому за кілька днів повністю розгладжуються всі зморшки матеріалу, що спостерігалися на світлині.

В результаті одержуємо листи полімера, такі тонкі, що їх можна вважати абсолютно плоскими, двомірними, листами, товщиною в один атом. І цей матеріал є першим у світі полімерним двомірним матеріалом, що його одержали вчені.

Новий надпотужний електромагніт

MagnitДослідники з Національного інституту наук з ядерного синтезу (National Institute for Fusion Scienct (NIFS)), що входить до складу японського Національного інституту природних наук (Nacional Institutes of Natural Sciences (NINS)), створили новий надпотужний електричний магніт із надпровідними обгортками. Сила струму в цих об'єктах досягає значення в 100 тисяч ампер і це робить цей магніт безумовним світовим рекордсменом з цього показника.

„Повітряні світоводи" як оптичне волокно

OptovoloknoНайефективнішим способом передачі інформації за допомогою імпульсів світла, безумовно, є оптичне волокно. Проте, оптоволокно вимагає прокладання трас, проміжних пристроїв-повторювачів, воно з часом втрачає свої оптичні властивості і не спроможне пропускати через себе імпульси світла великої потужності. Тепер уявіть собі, що стало можливим передавати зфокусовані імпульси світла прямо через повітря з ефективністю, що не поступається ефективності передачі імпульсів через оптичне волокно. Саме це продемонструвала в своїй лабораторії група вчених з університету Меріленда.

Надшвидкий рентгенівський лазер

Міжнародна група вчених, яку очолюють вчені з Канзаського університету, використовуючи можливість надшвидкого рентгенівського лазера, провела експерименти, результатом яких стала серія знімків деяких фундаментальних явищ і процесів, що відбуваються на молекулярному рівні. Зроблені вченими відкриття проливають нове бачення мікроскопічного руху електронів в молекулах, які є фундаментом практично всіх хімічних і біологічних процесів.

Білок кальмара як міст між комп'ютером і нервовою системою

KalmarБагато сучасних високотехнологічних протезів підключаються напряму до нервової системи пацієнтів за допомогою спеціалізованих імплантованих електродів, які служать мостом між апаратною частиною протеза і нервовими клітинами. Але забезпечити високоякісний контакт між живою тканиною та електронним чіпом або платою не так просто, як здається з першого погляду. Одна з головних проблем у цій справі полягає в тому, що електроніка оперує сигналами, що передаються за допомогою електричного струму, потоку негативно заряджених електронів. Передача сигналів у живих тканинах набагато складніша: крім електронів інформація передається за допомогою переносу позитивного елекричного заряду іонами калію, натрію, кальцію і навіть окремими протонами.

Білок кальмара може стати містком, що зв'язує комп'ютери з мозком та нервовою системою.