• Російські вчені зможуть розкрити таємницю зародження Всесвіту
  • Чоловіки стають тягарем для бізнес-леді
  • Користь оранжевих фруктів та овочів
  • Полівітаміни-гроші на вітер?
  • Конкуренція на ринку агрохімічної продукції зросла

Російські вчені зможуть розкрити таємницю зародження Всесвіту

Сенсаційне відкриття зробили російські вчені. Їм уперше в історії вдалося зафіксувати момент розпаду зірки. Раніше дослідники спостерігали лише наслідки цього унікального феномена. Вчені впевнені, що за допомогою цього відкриття можна буде пізнати таємницю зародження нашого Всесвіту і навіть знайти портали в інші світи.

Челябінський метеорит – останній масштабний „привіт" із Космосу. Ось вона, активність Галактики, - болід діаметром 20 метрів, що наближається до Землі зі швидкістю 18 кілометрів у секунду. За теорією вірогідності, таке буває не частіше, ніж один раз у сорок років.

Шанс побачити, як у Космосі утворюється чорна дірка, досьогодні був трохи не набагато більшим, аніж на вулиці зустрічи марсіанця. І ще одна сенсація. І знову з Росії. За допомогою спеціальної роботизованої системи телескопів в лабораторії Інституту Штернберга вдалося зафіксувати те, що вже в найближчі роки зможе допомогти у розкритті виникнення Всесвіту.

Лабораторія космічного моніторингу Московського держуніверситету – мозковий центр, що обробляє сигнали з усіх телескопів Росії. І так співпало, що в один момент кілька приладів побачили справжній колапс зірки. І те, що раніше було не більше як епізод із „Зіркових воен", сьогодні стало реальністю. „І це якраз показав гама-сплеск 8 січня, на який ми навелись. Ми спостерігали з Кисловодська і Благовіщенська одночасно з точністю до секунди і змогли в чотирьох поляризаціях зафіксувати випромінювання", - розповідає керівник лабораторії космічного моніторингу МДУ Володимир Липунов.

Це зробили для того, щоб одержати зображення відразу в чотирьох кольорах. Так простіше вивчати унікальний феномен. По-науковому гамма-сплеск, або розпад зірки, триває менше секунди. Раніше астрономам вдавалося фіксувати тільки його наслідки. „Лише 10 років тому люди дізналися, що це найпотужніші вибухи у Всесвіті. Вони у мільйони разів потужніші, ніж все, що ми знали дотепер. Це насторожує дослідників – треба пояснити, як і чому виникає така енергія. В долі секунд згоряють цілі зірки і перетворюються у фотони", - пояснює Володимир Ліпунов.

Це всеодно, що за півсекунди перетворити Сонце в промінь світла. Відкриття вчених – перший крок до пізнання нового джерела енергії, що перевищує атомну в кілька разів. „Ми думаємо, що утворення чорних дір призводить до утворення надщільних згустків простору часу із незвичайними властивостями і, можливо, це і є деякі шляхи і траекторії руху часток в інші Всесвіти", - каже Володимир Липунов.

Простіше кажучи, можливо, в небі побачено портал в інші світи. Для доказу цієї теорії потрібно буде ще немало часу. Тим більше, що фактичного матеріалу для роботи не так і багато. Вибух, який збираються вивчати вчені, насправді відбувся приблизно десять мільярдів років тому. А в телескоп потрапив лише в 2014 році. Нешвидкий шлях. Розкрити таємницю зародження Всесвіту вчені сподіваються набагато швидше.

(За матеріалами О. Шоммера, О. Медведєва. „ТВ Центр", теги: ученые, космос, вселенная).

Чоловіки стають тягарем для бізнес-леді

Про те, що епоха чоловічого шовінізму завершилася, пише автор книги „Кінець ери чоловіків" Ханна Розін. Мачо зазнають невдачі на роботі. Вони не можуть пристосуватися до постіндустріальної економіки. Неадаптовані невдахи стають тягарем для упішних та просунутих жінок.

Невже чоловіки дійсно вимирають? У біологічному розумінні ні: людство покищо не може відтворюватися без їхньої участі. Але, думаю, що втрачають чоловіки, які вважають, що влада – їх право, а лідерство – їх призначення: самовпевнені, негативно відносяться до всього, що не відповідає їх переконанням. Автор вважає, що епоха чоловіків скінчилася, коли дивиться на людину і не може зрозуміти: це хлопець, зодягнутий, як дівчина, чи дівчина, зодягнута як хлопець.

У глибоку давнину склався ситереотип: чоловік полював на бізонів, а жінка займалася домашнім хазяйством і вихованням дітей. Десятки тисяч років така картина слугувала нам поясненням, чому чоловіки керують світом, а жінки зостаються в їхній тіні. Нині, після ста з лишнім років економічних революцій і деяких рецесій стало очевидним, що такі стереотипи більше не відповідають дійсності. І є докази.

За останні десятиліття рівень доходів чоловічої половини населення поступово знижується, а жіночої, навпаки, зростає. В 2013 році кожен п'ятий чоловік був безробітним. Економісти заявляють, що незабаром ми стикнемося з серйозною соціальною кризою. Її причиною стане той факт, що чоловіки недостатньо швидко зможуть пристосуватися до тих змін, що відбуваються у світі. Промислову економіку заміняє економіка послуг і цифрова економіка, і чоловікам важко адаптуватися до перемін.

Ситуація з жінками складається діаметрально протилежно. У 2009 році вперше у складі зайнятого населення Америки переважали представники прекрасної половини. Сьогодні в США середній дохід незамужніх жінок до 30 років вище, ніж у їхніх ровесників - чоловіків. Така інформація змушує нас задуматися: адже люди у віці 30 років вже прекрасно розуміють, чого вони хочуть отримати від життя. Одна знайома сказала (працює в жіночій організації, а не в навчальному центрі для жінок): „Чоловіки тепер стали тягарем".

Чоловіки стали відставати від жінок уже в дитинстві, тому, що погано навчаються в школах. Майже в кожній країні 60% дипломів про вищу освіту належить саме жінкам. А без диплома гарну робту зараз отримати неможливо. Зникає домашнє господарство, яке трималося на чоловікові-постачальникові.

Вперше в історії жінки виходять замуж за чоловіків іх гіршими перспективами, ніж у них самих. Тепер ми зіштовхнулися з такими поняттями як alpaha wife ( жінка, яка заробляє більше, ніж чоловік). Такі жінки й раніше не були винятком, а зараз в Америці кількість таких сімейних пар сягає 40 %. Все більше стає матерів-одиначок, які самостійно забезпечують сім'ю.

Тепер жінки сміливо займають керівні посади, які раніше були для них недоступні. Прем'єр-міністри чотирьох найбільших провінцій Канади, директор Гарвардського університету, виконуючий обов'язки Facebook, нова голова Федеральної резервної системи США, - домоглися у своєму житті багато чого, хоча економіст Ларрі Саммерс стверджував, що жінки погано розбираються в математиці. Ще один чудовий приклад – Крістін Лагард – директор-розпорядник Міжнародного валютного фонду.

Дехто скаже, що жінок – керівників або глав держав могло б бути більше. На що можна нагадати: жінки займають домінуючу позицію лише в останні 40 років, а до цього чоловіки правили світом більше 40 тисяч років. Вочевидь, що процес самореалізації жінок просувається вперед семимильними кроками.

Кінець ери чоловіків спостерігається і в робітничому середовищі. Під час розмови зі студентками державних вузів про те, що чоловіки зараз вимирають, вони підтримують це, вважаючи, що цей факт є очевидним, як с небо синє. Серед робітничого класу США проблему видно неозброєним оком: чоловіки втрачають роботу і не бажають ставати батьками, а жінки роблять все самі. В галузях, які раніше були бастіонами старих добрих цінностей "мачо", виникає справжній матріархат. Чому жінки не виходять замуж за батьків своїх дітей? Ось їхня відповідь: „Для чого мені ще один рот, який потрібно годувати?"

Чоловіки втратили монополію на агресію. А жінки стають більш сексуально розкутими, а також агресивнішими в доброму і поганому смислах: йдуть на війну, потрапляють до тюрем, борються.

У книзі, написаній у гумористичному жанрі, Кейтлін Моран розповідає про багато прикростей сучасної жінки. Наприклад, про те, що вона повинна брити волосся на своєму тілі. Чи не є це яскравим доказом того, що жінки пригнічуються у своїх правах.

А відносно мускулястого оголеного торса Ентоні Вінера (американський політичний і державний діяч, що виявився в центрі сексуального скандалу), то неозброєним оком видно як його доглядають. А якщо ви спитаєте пана Вінера „ Чому ж він так за собою слідкує?", думаю, що він відповість, що причиною тому є матріархат.

Застаріле – не значить непотрібне. Після появи двигунів внутрішього згоряння велосипеди застаріли, але ми всеодно користуємося велосипедами при бажанні. Нам не потрібно чоловіків робити євнухами. Ми можемо зберегти ті аспекти чоловічого характеру, які нам подобаються, але виправити те, що не дає чоловікам прогресувати.

Автор присвятила свою книгу синові з розумінням того, що має сприймати його таким, як він є, але відчуває свій обов'язок в тому, що повинна навчити його пристосовуватися до життя, яке постійно змінюється. Уявляючи майбутній світ, вона не хоче, щоб люди сміялися над її сином, коли він вийде гуляти їз своїми дітьми на дитячу площадку, замість того, щоб бути на роботі. Вона не хоче, щоб люди думали, що він лузер. Він має відчувати себе комфортно в цьому новому світі.

(за матеріалами розсилки Subscribe.ru від 21.01-2014 р.( ww.ideas.time.com, www.hannarosin.com р.(Http://digest.subscribe.ru/woman)

Користь оранжевих фруктів та овочів

Оранжеві продукти мають чудові властивості, що знижують ризик розвитку раку. Вчені оприлюднили й інші вигоди для здоров'я, задля яких бажано споживати більше оранжевих продуктів.

Чисельні дослідження доводять, що апельсини знижують рівень холестерину в крові та пришвидшують процес спалення жиру. Морква має велику кількість вітаміну А та сповільнює процес старіння. Папайя підтримує здоров'я травної та імунної систем, а гарбуз відмінно підходить для підтримування здоров'я серця. Перевага гарбуза в тому, що він може використовуватися як в солодких, так і в солоних та гострих стравах.

Солодка картопля має багато вітаміну А, протизапальні властивості та вбиває бактерії, які спричиняють вугрову хворобу.

Тропічний фрукт гуава (псидіум) багатий лікопином – потужним антиоксидантом, який бореться з раком. Крім того, в ньому на 63 % більше калію, ніж у бананах.

Полівітаміни – гроші на вітер?

За результатами незалежних досліджень можна зробити висновок: люди повинні перестати витрачати гроші на полівітаміни і харчові добавки й переходити на фрукти й овочі.

Дослідники стверджують: користь від вживання полівітамінних препаратів і мінеральних добавок не була доведена. Навпаки, спостерігалися випадки протилежного ефекту.

Результати, що опубліковані в „Annals of Internal Medicine", за повідомленням CNN, являють собою два нових крупномасштабних клінічних дослідження, а також переробку попередніх 27 досліджень, з намаганням відповісти на питання „допомагають чи ні полівітаміни".

„Ефективність більшості препаратів не доведена і краще їх уникати", - говориться буквально в одному з висновків науково-дослідницьких груп.

У першому випадку були враховані дані, одержані в попередніх дослідженнях за участю в загальній сумі 450 тисяч людей. Зокрема, вивчався ефект від вживання вітамінів А,С, Е, бета-каротину і групи вітамінів В.

Основною метою було визначити ефект від вживання полівітамінів як профілактичних засобів при інфарктних станах. В результаті встановлено, що прийом мультивітамінів не давав відчутного позитивного ефекту і немає ніякої різниці між групою, що приймає полівітаміни, і тими, хто їх не приймав.

І, нарешті ( і це давно вже встановлено), тільки 20-25% штучних вітамінів засвоюється організмом. Решта виводиться в основному з сечею, тоді як у природному стані (фрукти та овочі) близько 80 % вітамінів усвоюється без усяких проблем.

Нехай кожен сам для себе визначиться, що ефективніше – випити пігулку чи насолоджуватися фруктами чи овочами.

(за випуском від 09-01-2014 розсилки «Интернет-журнал о здоровье Viveris.ru»).

Конкуренція на ринку агрохімічної продукції зросла

Агенція AgriSurvey, асоціація "Український клуб аграрного бізнесу" та "Київський Міжнародний Контрактовий Ярмарок" в рамках щорічного конкурсу "Агробренд" провели традиційне опитування аграріїв з метою визначення найуспішніших брендів серед постачальників ресурсів сільськогосподарського виробництва. Попередні результати, отримані в окремих регіонах, свідчать про те, що конкуренція за вподобання аграріїв з боку ресурсних компаній зросла.

Попередні результати опитування аграріїв у південних областях України вказують на те, що найпопулярнішим виробником насіння в регіоні є компанія Pioneer, яку згадали 35% респондентів. Друге місце посідає компанія Syngenta (30%), а третє – компанія Monsanto (20%). У номінації «Краща компанія-дилер у сфері ресурсного забезпечення» в південному регіоні лідерами є компанії «Ерідон» (37%), «Райз» (23%) та «Амако» (13% згадувань респондентами).

У номінації «Кращий виробник агрохімічної продукції» рівну кількість голосів (по 32%) отримали компанії Bayer та Syngenta. Друге та третє місця посідають компанії BASF (11%) та DuPont (9%). Для порівняння, минулого року першу трійку в номінації «Кращий виробник агрохімічної продукції» в південних регіонах очолили бренди Syngenta (34%), Bayer (33%) та BASF (14%). «Такий результат свідчить про зростання конкуренції між ресурсними брендами за впізнаваність з боку аграріїв, оскільки вподобання сільгоспвиробників стали більш «розпорошеними» у порівнянні з минулим роком», – стверджує Ганна Квіт, координатор соціологічних і маркетингових досліджень агенції AgriSurvey.

Як і минулого року, серед виробників сільськогосподарської техніки у південних областях найпопулярнішою є компанія John Deere, яку згадали 36% аграріїв. Друге місце посідає Мінський тракторний завод (21%), на третьому – компанія Claas (17%), а замикає четвірку лідерів компанія Case New Holland, бренди якої отримали підтримку 12% аграріїв. Нагадаємо, компанія Case New Holland є офіційним спонсором Міжнародного форуму «Високомаржинальні культури», що відбудеться 20 лютого 2014 року в Києві. (www.agribusiness.kiev.ua, прес-служба, 15 січня 2014р.)