• 10 найкращих бізнес-ідей
  • Найгрязніше місце в літаку
  • Енергія сонця для закарпатців
  • Премії Кабінету Міністрів України
  • Ентеробактер – ворог гарної фігури

10 найкращих бізнес-ідей

Інформаційний канал Subscribe.ru у випуску від 15.01.2013 р. у розсилці „E-xecutive" повідомив про 10 кращих бізнес-ідей від компаній всього світу, які цілком можуть стати хітами в новому році, а деякі вже приносять досить солідний дохід.

1. Одна з проблем, з якою часто стикаються оффлайн-магазини, - „лайки" із Facebook, якими клієнти позначають моделі одягу або електроніки, що їм сподобалися. Вони так і залишаються у віртуальному просторі. Перенести інтернет-рейтинг у звичайний магазин додумався модний бразільський ретейлер C&A. В результаті кількість «лайків», що їх віддали інтернет-виборники, відображаються безпосередньо на вішалці з піджаком або штанами. За словами авторів нововведення, це розмивання відчутної межі між взаємодією з клієнтами в онлайн і в оффлайн-середовищі, може спонукати до того, що багато успішних брендів можуть виділятися на фоні решти в міру того як інтернет пронизує звичайне життя все глибше й глибше: подивився, приміряв, оцінив популярність – і ти відразу двічі в тренді – в модному і діловому.

2. З прицілом на розв'язання екологічних проблем ізраїльський підприємець Іцгар Гафні запропонував робити велосипеди з картону, до того одержаного в результаті вторинної переробки. Вийшла легка, але міцна конструкція, що може витримувати їздця масою до трьохсот фунтів. Зовнішній вигляд цього коня також досить привабливий завдяки стильним футуристичним лініям. Ціна також біль-менш демократична – між 9 і 12 доларами. Переконавшись, що його винахід міцно стоїть на колесах, Гафні продовжує доопрацьовувати свої картонні велосипеди, переконуючи, що довершеності немає меж. Спробуйте, може й у вас вийде?

3. Для всіх нас електричне освітлення – щось саме собою зрозуміле. У той же час для значної частини населення Землі, а це майже 1,5 мільярда людей, які живуть у бідних віддалених районах, світло у вікні запалюється в результаті маніпуляцій з керосиновими лампами або іншими більш небезпечними пристроями, що загоряються. Альтернатива свічкам і керосинкам запропонована: невеликий портативний світильник Gravity Light, що вже розроблений, і фінансуванням якого зайнялася індійська компанія Indie GoGo. Лампочка працює без задіяння яких-небудь батарей або акумуляторів, використовується повністю відновлювальний ресурс... – сила ваги! Схема роботи така: пристрій прикріплюється до спеціального мішечка, що наповнюється піском або яким-небудь іншим сипучим матеріалом, який при підйомі за декілька секунд виробляє достатньо енергії, щоб лампочка світила протягом 30 хвилин. Поки лампочка світить – вантаж повільно висипається вниз, і через деякий час легким рухом руки його потрібно знову підняти до стелі – і можна сидіти за книгою хоч усю ніч. Догляд за світильником для бідних теж не передбачає жодних витрат - лампочка просто не має деталей, які можна зламати. При цьому дохід від цього нововведення гріє і його авторів: змінюючи світ на краще, цей проект вже окупив вкладені в нього кошти більш ніж на 500 %.

4. В Арабських Еміратах винайшли цікавий спосіб реклами газетного видання. На картонних манжетах, що подаються з кавою, стали друкувати свіжі заголовки місцевої газети Gulf News з метою збільшення її тиражу. Прекрасно розуміючи, що чашечка кави і свіжа цікава газета створені один для другого, в точках продажі кави було встановлено спеціальні принтери, на яких друкують свіжі заголовки газет з оновленням щогодини. Також друкується короткий URL-адрес новин і QR-код, що легко зчитується смартфоном і спрямовує читача безпосередньо на сайт Gulf News. Протягом перших двох тижнів після початку компаніїї число нових читачів газети збільшилося на 3 тисячі. Трафік сайту Gulf News зріс на 41%, кількість передплатників газети – на 2,8 %. Ви хочете кави? Тоді читайте новини.

5. Пластикова картка Wallaby вигідна в користуванні тим, у кого є декілька вкладів у різних банках. З її допомогою клієнт може вирішити до послуг якого банку найкраще звернутися в той або інший час, заплативши, скажімо, сьогодні менше за бензин, а завтра – за продукти. За допомогою універсальної карти можна маьти доступ до всіх бонусів при купівлі. Картка Wallby автоматично вибирає найбільш підходящий рахунок і виконує списування необхідної суми, а також нараховуєє бонуси, що належні клієнту. Про цю карту можна дізнатися на сайті Walla.by. Перші 6 місяців нею можна користуватися безкоштовно, а потім її вартість складає близько 50 доларів на місяць.

6. Голландський виробник дитячих колясок Joolz турбується про екологію та фінансову вигоду. У пакувальну коробку, крім інструкції, вкладається подарунок – дитячий стільчик, шпаківня або абажур, які, безперечно, сподобаються дітям і принесуть користь для екології. Виробник меблів в інструкції закликає клієнтів не викидати пакувальні коробки, а перетворювати їх у предмети інтер'єру, такі як, скажімо, кофейні столики, вирішуючи таким чином якусь частину екологічних проблем.

7. Услід за авіакомпанією Malaysia Airlines, що надавала можливість пасажирам наперед вибирати сусіда по кріслу, використовуючи для цього сервіс MHBuddy, що працює на базі Facebook, аналогічну послугу розробила датська авіакомпанія KLM і пішла далі. Її послуга Meet and Seat працює не лише на базі Facebok, але й на Linkedin. Проект стартує на початку 2013 року. Критики вважають, що сервіс буде корисним, але переважно тим, хто хоче знайти свою другу половину під час авіаподорожі.

8. Adidas запропонував слідкувати за спортсменами в реальному часі. Пристрій для цього вже запроваджується в різних видах спорту, наприклад, у плаванні, де використовується спеціальний браслет Swimtag, що виконує роль своєрідного навчального посібника для тих, хто направляється в басейн. У липні 2012 року протестовано нову систему mlCoach, яка дозволяє відслідковувати роботу футболістів безпосередньо під час живої гри на полі. Завдяки безпосередньому контактові з шкірою спортсмена датчики контролюють працездатність і ефективність гравців – частоту серцевих скорочень, рух, досягнення поставленої мети.

9. Фанати американського музиканта Дена Диакона, вирушаючи на його концент, не залишать удома свої смартфони. Справа в тому, що для того, щоб взяти участь у світловому концертному шоу, глядач має скачати на свій смартфон спеціальний додаток до App Store або Google Play. Коли шоу починається, всі телефони „слухаються" спеціальних звукових підказок, музикант може керувати їх підсвіткою, а смартфон сам може видавати звуки, що їх музикант має можливість використовувати як його музикальний інструмент.

10. Новий цікавий туристичний сервіс запропонувала німецька компанія Plus One Berlin. Поселенцю в готель пропонується на вибір один із 28 місцевих жителів, якого можна попросити за окрему плату провести екскурсію, посидіти за компанію в барі або просто погуляти по вулиці. Аби туристу зручніше було вибрати співбесідника, пронуються його фото, інтереси, емоціональний статус. Вибрати попутчика пропонується вже під час бронювання номера, вказавши, що конкретно турист планує запропонувати „гіду".

Найгрязніше місце в літаку

Американські мікробіологи провели дослідження і встановили, що в літаку найбільш небезпечно перебувати не в проходах салону і не у вбиральнях, а на своїх власних місцях.

Виявилося, що найбільше бактерій і мікроорганізмів не на підлозі вбиральні чи на унітазі, а в кишені крісла, що розташоване навпроти пасажира.

Фахівці, які проводили дослідження на замовлення телеканалу CBS 11, вияснили, що на предметах, які оточують туристів під час польоту, присутні 300 різних бактерій, серед яких такі небезпечні, як serratia plymuthica, brevundimonas diminuth, enterobacter asburiae, кlebsiella.

Найбільше мікробів було в кишені з інструкціями, але й столик, на якому туристи читають книги або їдять обіди чи вечері, був також грязним. На його поверхні знайшли клебсіелу, яка спричиняє гострі кишкові інфекції, пневмонію, сепсис, менінгіти та урогенітальні інфекції.

Стаття-повідомлення про це дослідження надрукована на сайті Turist.rbc.ru 21 грудня 2012 р.

Енергія сонця для закарпатців

Потенціал першої сонячної електростанції, що споруджуватиметься у Закарпатті, у півтора раза підвищить рівень самозабезпечення області електроенергією. Нині забезпечення сягає лише 7 %.

Триває підготовка проектної документації, що нею займається спільне підприємство. Сонячна електростанція(СЕС) споруджуватиметься в урочищі Полігон біля села Боржавське. Депутати районної ради нещодавно проголосували за те, щоб станції дали „зелене світло".

Якщо всі узгодження проходитимуть без затримок, то навесні СЕС вже буде збудована. Інвестор готовий вкласти у будівництво 125 мільйонів євро і запустити СЕС у дію. Про цю подію повідомляє газета „Урядовий кур'єр" 29 січня 2013 року. Про походження інвестора дані не оприлюднені.

Премії Кабінету Міністрів України

Державне агенство з питань науки, інновацій та інформатизації України оприлюднило в „Урядовому кур'єрі" (30 січня 2013 р.) перелік робіт, що представлені для участі у конкурсі на здобуття щорічної Премії Кабінету Міністрів України за розроблення і впровадження інноваційних технологій, заснованої постановою Кабінету Міністрів 1 серпня 2012 р. №701.

У переліку майже три десятки робіт із різних галузей, зокрема сільського господарства, переробної промисловості, медицини, біології та інших. Серед нових напрямів досліджень - виготовлення накопичувачів електроенергії для „зеленої" енергетики, обладнання для машинобудування, транспорту та медицини, устаткування для отримання високоякісної питної води, підвищення енергоефективності комунальної теплоенергетики. У переліку переважають колективні розробки.

Ентеробактер – ворог гарної фігури

Про це повідомляє Інформаційний канал Subscribe.ru у випуску від 5.01.2013 р. у розсилці „Трави. Здоров'я. Красота." (http://digest.subscribe.ru/health).

Група китайських учених провела експеримент із групою людей вага яких сягала 174,8 кг. В усіх деталях було вивчено склад „флори і фауни" кишківника. Виділено один вид, який, за даними дослідників, не зустрічався в такій кількості в інших людей, відносно худих. Це був Enterobacter cloacae. Цей вид досягав, у порівнянні з іншими, майже 35 %.

Експеримент продовжили. Годували піддослідних їжею, в якій багато клітковини (цільне зерно), пребіотики і традиційні китайські продукти і трави. Після 9-тижневої дієти кількість ентеробактера зменшилася в середньому до 1,8 %, піддослідні схудли в середньому на 51,4 кг.

Під час третьої частини експерименту було виділено із культуральної рідини компонент життєдіяльності Ентеробактера, дію якого перевірили на мишах. Встановлено, що саме він виявився причиною ожиріння.